Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Μια βιωματική μαρτυρία για την Aloe vera

Πριν από τρία χρόνια σε μια διάλεξη που έδωσα στην Κρήτη μου δώσανε και μερικά φυτά αλόης σε αντάλλαγμα για ένα από τα βιβλία μου που χάρισα. Δυστυχώς, το αεροπορικό ταξίδι δεν μου επέτρεπε να πάρω περισσότερα από ένα φυτά. Έτσι με χαρά άφησα τα υπόλοιπα στο φίλο μου τον Θωμά Φιτσάκη στο Ηράκλειο. Μόλις είχε αρχίσει να διαμορφώνει το εξοχικό του σπίτι στον Βραχόκηπο και ήταν ευκαιρία να συμπεριλάβει και την Αλόη που ως κακτοειδές ήταν ανθεκτική στην έλλειψη νερού.
Πριν από λίγες ημέρες που τον ξανάδα στο ταξίδι της επιστροφής από τον Άγιο Νικόλαο μου έδειξε τα φυτά της αλόης και μάλιστα με κέρασε και ένα ποτήρι από το πρωϊνό ρόφημα που πίνει καθημερινά με τη γυναίκα του. Δύο κουταλιές της σούπας ζελ αλόης μαζί με χυμό από 2 πορτοκάλια. Το μείγμα το ομογενοποιεί σε ένα μούλτι και είναι έτοιμο για κατανάλωση. Το κάνουν κάθε πρωί με τη γυναίκα του την Αγγέλα και με διαβεβαίωναν και οι δύο πως είδαν πολύ μεγάλη ωφέλεια στις αρθρώσεις τους. Οι πόνοι έφυγαν, απέκτησαν ευλυγισία και ξανάρχισαν τις πεζοπορίες που τις είχαν εγκαταλείψει λόγω των πόνων που ένοιωθαν, ιδιαίτερα στα γόνατα.
Εδώ και μια εβδομάδα άρχισα να κάνω και εγώ το ίδιο γιατί καθώς προχωρεί η ηλικία οι αρθρώσεις φαίνεται πως χρειάζονται ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες. Ταυτόχρονα το έχουμε συμπεριλάβει στα φυτά για τα οποία παρέχουμε τεχνική βοήθεια από το Γραφείο μας με ένα αναλυτικό εγχειρίδιο βιολογικής καλλιέργειας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου