Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ένα τυχαίο πείραμα εδαφοκάλυψης

Την επομένη της φετινής ΑΓΡΟΤΙΚΑ πήγα με το τρέιλερ μου για να παραλάβω ένα μέρος από τρίμματα κλαδιών που δημιούργησε κατά την επίδειξή του ένα από τα εξαιρετικά μηχανήματα της VERMIER που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας η Εταιρεία Πάνος Βροντάνης και ΣΙΑ.
Τα οδήγησα στο σπίτι μου και άρχισα πρώτα να γεμίζω τα σιλό μου. Όταν ξεχείλισαν, άρχισα να καλύπτω με το σύντριμμα τα παρτέρια μου με θάμνους και έφθασα μέχρι τα δύο πανύψηλα καραγάτσια (Ulmus campestris). Δυστυχώς το υλικό δεν έφθασε για να καλύψει όλη την έκταση και έτσι άθελά μου έστησα ένα πείραμα εδαφοκάλυψης. Σαράντα πέντε περίπου ημέρες μετά την εδαφοκάλυψη με το φυτικό υλικό, τα χόρτα στάθηκε αδύνατο να αναπτυχθούν στην περιοχή που κάλυψε η εδαφοκάλυψη με το φυτικό υλικό ενώ στη αμέσως διπλανή έχουν φθάσει τα 15 και πλέον εκατοστά και πρέπει πάραυτα να τα κόψω.
Δοκιμάστε και εσείς την αξία αυτού του υλικού. Θα εκπλαγείτε από τα πλεονεκτήματά του τα οποία διαλαλώ στα τελευταία βιβλία μου και σε αυτόν εδώ τον ιστοχώρο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου